MIME Consulting

Dwoisz się i troisz aby sprzedać swoje produkty lub usługi? Zastanawiasz się co zrobić, by sprzedawać więcej?
Jeżeli brakuje Ci pomysłu na strategię marketingową i działania sprzedażowe, skorzystaj z pomocy naszych ekspertów.
W ramach audytu przeanalizujemy działania marketingowe oraz proces sprzedaży, wyciągniemy wnioski, zaproponujemy skuteczne rozwiązania i pomożemy je wdrożyć.


Pusty sklep to koszmar każdej osoby, której sukces zależy od ilości klientów. Jednym z aspektów sprzedaży jest przyciągnięcie klientów do naszej oferty. Niekiedy wystarczy drobna korekta materiałów marketingowych, a czasami trzeba stworzyć całą strategię marketingową od podstaw.
Zarówno w pierwszej, jak i w drugiej sytuacji, nasi eksperci służą pomocą. Jesteśmy zwolennikami prostych rozwiązań, ale gdy trzeba stosujemy również najbardziej zaawansowane rozwiązania. W każdym przypadku dbamy o to, by działania marketingowe przynosiły efekt oczekiwany przez klienta, w ramach możliwości jego firmy.
Gdy klientów jest pod dostatkiem, a wyniki sprzedaży nie są zadowalające dla przedsiębiorstwa, pomagamy zoptymalizować proces sprzedaży. Przyglądamy się zarówno sekwencji działań związanych z obsługą klienta, jak i kompetencjom osób mających z nim bezpośredni kontakt.

MIME Consulting

STRATEGIE DLA STARTUPÓW

MIME Consulting

Wiele dobrych pomysłów na biznes zaczyna się od wymyślenia produktu. Niemało z nich szybko znika z rynku bo twórca produktu, pomysłodawca usługi, niekoniecznie jest specjalistą od marketingu czy sprzedaży. Często zdarza się tak, że zanim firma osiągnie obroty lub zyski pozwalające na jej przetrwanie, jej założyciel jest zmuszony się poddać.
Jednym z punktów naszej oferty, z którego stworzenia czujemy się najbardziej dumni, jest "Audyt marketingowy startupów". W ramach opracowanej przez nas procedury, analizujemy potencjał rynkowy produktu, a następnie opracowujemy strategię jego promocji i sprzedaży, dostosowaną do możliwości nowego przedsiębiorstwa. W ramach oferty nie ograniczamy się wyłącznie do projektowania, ale również bierzemy współodpowiedzialność za wdrożenie naszych rozwiązań. W niektórych przypadkach, w ramach wsparcia wdrożenia strategii marketingowej udostępniamy nasze zasoby kadrowe, które są specjalnie przygotowywane do tego typu projektów. Dzięki takiemu outsourcingowi nawet małe przedsiębiorstwo może realizować zaawansowane strategie, koncentrując się w dalszym ciągu na rozwijaniu produktu. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu sprzedaży i rentowności, przekazujemy stopniowo realizację procesów sprzedaży odpowiednio przygotowanym osobom w firmie naszego Klienta.

SPOSÓB NA STAGNACJĘ

Dla tych firm, które od dłuższego czasu nie mogą przekroczyć ustabilizowanego poziomu sprzedaży, mamy dobrą wiadomość: Można zwielokrotnić sprzedaż, choć wymaga to znaczących zmian w Waszej strategii.
Dzięki możliwości zmierzenia się z takimi wyzwaniami, opracowaliśmy procedurę audytu optymalizującego proces sprzedaży. Jest ona skierowana do firm, które są na zaawansowanym poziomie rozwoju, lecz nie mogą przekroczyć niewidzialnej granicy i borykają się z zamrożeniem dynamiki sprzedaży. Dzięki tej metodzie, potrafimy szybko zidentyfikować obszary wymagające zmiany, a także zaprojektować nową strategię.
Wdrożenia strategii sprzedaży, które mają prowadzić do przełamania trendu, wymagają niekiedy drastycznych zmian. Nie wszystkie przedsiębiorstwa są na to gotowe, gdyż postrzegają taką zmianę jako ryzykowną rewolucję. Aby ułatwić decydentom podjęcie odważnej decyzji o wdrożeniu nowej strategii, proponujemy w miarę możliwości organizacji wdrożenia pilotażowe. Pilotaż jest co prawda wysoko-nakładowym badaniem, lecz w przypadku organizacji  o szerokiej strukturze, pozwala ograniczyć ryzyko zmian.

MIME Consulting

MIME Consulting

Jeżeli chcesz znacząco poprawić skuteczność w marketingu i sprzedaży, napisz do nas, korzystając z formularza kontaktowego.


W treści przybliż temat rozmowy i określ preferowany termin kontaktu.

© 2018 MIME Consulting - wszelkie prawa zastrzeżone

do góry